Kariera

Telefoniczny doradca klienta infolinii w branży budowlanej

Do zadań doradców należy:

  • obsługa telefoniczna i mailowa zgłoszeń i zapytań klientów
  • udzielanie informacji o produktach i usługach
  • praca w przedziałach czasowych: 07.00-14.00 oraz 14.00-21.00 (7 dni w tygodniu) wg uzgodnionego harmonogramu
  • uczestniczenie w płatnym szkoleniu trwającym 5 dni

Umiejętności jakimi powinni cechować się kandydaci:

  • prowadzenie rozmów zgodnie z obowiązującą procedurą
  • biegła obsługa komputera w zakresie MS Office
  • cenimy osoby rzetelne, punktualne i obowiązkowe

Oferujemy:

  • pracę na stanowisku Telefonicznego doradcy klienta renomowanej firmy z branży budowlanej
  • długotrwałe zatrudnienie w wymiarze ½ lub całego etatu – elastyczny plan pracy
  • płatne szkolenie w zakresie asortymentu produktowego i procedur postępowania
  • stabilną pracę w miłej atmosferze i kameralnym zespole
  • gwarantowaną stawkę godzinową wynagrodzenia

Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., z dołączoną klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Dane kontaktowe

PEM Direct Marketing

ul. Szelągowska 41
61-626 Poznań (Polska)

Tel. +48 61 82 78 900
Fax. +48 61 82 78 905
Email: biuro@pem.biz.pl

Copyrights © PEM Direct Marketing 2020. Wykonanie: Solmedia