Zatrudnimy informatyka w naszym contact center
Zakres zadań:
Zarządzanie systemem Contact Center:
- tworzenie i konfiguracja kampanii telemarketingowych
- raportowanie wyników
- kontakt z helpdesk producenta
Zarządzanie centralą telefoniczną z poziomu aplikacji
Administrowanie serwerem SQL
Nadzór nad siecią komputerową, zaporą sieciową UTM Fortigate, administrowanie kamerami IP
Konfiguracja stacji roboczych
Nadzór nad licencjonowaniem oprogramowania
Zakupy sprzętu IT.
Wymagania:
- Biegła znajomość MS Office
- Znajomość języka zapytań T-SQL
Forma zatrudnienia oraz wynagrodzenie do uzgodnienia.
Kontakt: PEM Direct Marketing sp. z o.o. ul. Szelągowska 41 tel. 61 8278900
Aplikacje ze zgodą RODO prosimy przesyłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..