PEM DIRECT MARKETING to spółka założona w 1999 r. w celu świadczenia usługi z zakresu marketingu bezpośredniego.
Firma wielokrotnie zmieniła swoje oblicze, skład osobowy, zakres oferowanych usług, dostosowując się do potrzeb i wymagań klientów. Niezmienne jest jednak ciągłe dążenie do sprostania stawianym wymaganiom, podejmowanie nowych wyzwań i niesłabnący zapał i zaangażowanie.
Misją firmy jest praca dla dobra naszych klientów, poprawa ich wizerunku, realne wsparcie procesu sprzedaży i najwyższa jakość obsługi.

Dysponujemy własnym call center wykorzystywanym
na potrzeby klientów:
- telefoniczna i mailowa obsługa klienta
- ankiety telefoniczne, zaproszenia na eventy
- projekty badawcze realizowane w oparciu o wywiad telefoniczny
- pozyskiwanie leadów sprzedażowych
- badanie jakości obsługi klientów: Mystery Call, Mystery Email, Mystery Lead
- obsługa BOK
- aktualizacja baz danych
- kompleksowa obsługa mailingów
Posiadamy doświadczony zespół
- konsultantów, audytorów i telemarketerów
- analityków i informatyków
- specjalistów koordynujących przebieg procesów
Wykorzystujemy profesjonalny systemem call center, umożliwiający kreowanie dowolnych scenariuszy kampanii telefonicznych, tworzenia raportów, nagrywania rozmów, rejestrowania połączeń przychodzących i wychodzący oraz wiele innych możliwości dopasowania do wymagań klientów.