Obsługa infolinii
- w pełni automatyczna z wykorzystaniem systemu IVR (Interactive Voice Respons)
- z udziałem konsultantów, krótko lub długookresowa
Infolinie specjalistyczne - specjalistyczne poradnictwo w każdej dziedzinie z udziałem fachowców z danej branży.
Customer Care Center
Wielostanowiskowe, całodobowe centrum obsługi klienta, tworzone w celu zaspokojenia potrzeb informacyjnych klientów,
Całodobowa obsługa infolinii serwisowych.
Kampanie telemarketingowe
- wywiady telefoniczne wg ustalonego scenariusza
- ankiety, sondaże
- aktualizacje baz danych
- telefoniczne kampanie wspomagające mailingi
Tworzenie i obsługa baz danych
- analiza, obróbka i filtrowanie danych na potrzeby kampanii informacyjnych
i reklamowych - bezpieczne przechowywanie danych i ich przetwarzanie zgodnie z procedurami RODO
- stała współpraca z firmami badania opinii w zakresie dostarczania danych do prowadzonych badań
Mailingi tradycyjne i e-mailingi
- realizacja e-mailingów, wysyłka newsletterów
- budowa i obsługa landing page na potrzeby kampanii informacyjnych i reklamowych
- analizy statystyczne efektów kampanii
- konfekcjonowanie przesyłek pocztowych do mailingów tradycyjnych
- personalizacja przesyłek
- masowe mailingi przesyłek bezadresowych - dostawa do odbiorców wg ustalonych kryteriów, np. wybrane obszary
Programy lojalnościowe
Wspieranie sprzedaży – systemy motywacyjne dla sprzedawców.
Tajemniczy klient
Realizacja badań jakości obsługi klienta w punktach usługowych i sprzedaży. Badania są prowadzone zgodnie z ustalonymi kryteriami i zakończone raportem zawierającym merytoryczną ocenę zachowań oraz analizę statystyczną.
Badania mogą być prowadzone jednostkowo lub cyklicznie. Najczęstsze kanały komunikacji: telefon, e-mail, lead umieszczony w firmowej sieci intranetowej.
PEM Direct Marketing prowadzi cykliczne badania jakości obsługi klienta w stacjach dealerskich różnych marek samochodowych.